Treeningala turvalisuse ja efektiivsuse tõstmine (2023-2024)

Projekti raames teostatavad tööd:

  • Mägironimise elementide ala ümber paigaldatakse aed.
    Tagab radade kasutamise turvalisuse. Treenerite/instruktorite tööpäevadel on ala avatud kõikidele matkaspordi huvilistele. Väljaspool tööaega on ala suletud ning eelkõige noored ja lapsed ei pääse sinna iseseisvalt ronima, minimeerides radadelt kukkumisohu.

Samuti tagab treenerite töö efektiivsust. Treenerid ei pea enam iga treeningu või võistluse alguses mobiilseid radu üles panema ja lõpus maha võtma, mis on tohutult ajamahukas.

  • Kõikide radade algused tuuakse normaalsele kõrgusele, piiratud alale paigaldatakse lisaks 2 rada.
    Tagab radade kasutamise efektiivsuse. Keegi ei pea enam radadele pääsemiseks ukerdama redelil. Eriti oluline on see võistluste ajal, kus on olulised ka stardi ja finiši sooritused.
  • Soetatakse 1 automaatjulgestust.
    Tänu automaatjulgestustele ei pea lapsed/noored enam pikalt ootama oma ronimisjarjekorda, sest need võimaldavad ronida paralleelselt mitmel inimesel. Samuti muutuvad treeningud ohutumaks, sest treener ei pea ise julgestama ning saab juhendada ja jalgida kõiki lapsi korraga.
  • Soetatakse 2 soojakut, neist 1 varustuse hoiustamiseks ja 1 istruktaazi läbiviimiseks. Tagab varustuse turvalise hoiustamise ja efektiivsuse.

Varustus on kohe samas, vahetult treeningalal. Seda ei pea kaugelt tassima. Samuti tõstab treeninglaagrite treenerite ja võistluste kohtunike töö tõhusust. Kohtunikud ja juhendajad saavad oma tööd teha vahetus läheduses – soojakus. Vihmaste ilmade puhul on võimalus teostada instrueerimine ja juhendamine vihma eest kaitstult. Lapsed saavad oma ronimiskorda oodates olla soojas.

 

Tööde valmimise tähtaeg: 30.11.2024
Projekti toetuse summa oli 31945.46 eurot ja omaosaluse summa 4356.21 eurot

Projekt valmis Kirderanniku Koostöökoja piirkonna Leader toetusel.

Ida-Virumaal on karude kaitseks loodud kaitseala?
Ida-Viru on Seiklusmaa!
Ida-Virumaal harrastatakse sõitmist autodega, millel on ainult rool ja pidur.
Tõukerattamatk Eestimaa Ruhris võitis konkursil Ida-Viru Uus Seiklus  tiitli PARIM PIIRKONNA SEIKLUSLUGU 2019
Ida-Virumaal rajati Eesti esimene sookaitseala?
Soovid veel Alutaguse kohta teada saada?
Kas Sa teadsid, et...
Ida-Virumaal on karude kaitseks loodud kaitseala?

1967. aastal  moodustati siin pruunkarude kaitseks loodusreservaat. 1981. aastal võeti kaitse alla Sirtsi soo. Täna tunneme seda ala Sirtsi looduskaitsealana, …

Loe edasi

Kas Sa teadsid, et...
Ida-Viru on Seiklusmaa!

Seiklusmaa on paik, kus on Eesti kõige ägedamad seiklused! Maa all on Kaevandusmuuseum, mäe otsas Kiviõli Seikluskeskus, vee peal Aidu veemaa, puude …

Loe edasi

Kas Sa teadsid, et...
Ida-Virumaal harrastatakse sõitmist autodega, millel on ainult rool ja pidur.

Ida-Virumaa on tuntud oma põlevkivi kaevandamise poolest. 1922 aastal algas Kiviõli mäe “ehitamine”. Mäele ladustati peamiselt poolkoksi ja põlevkivituhka.

Loe edasi

Kas Sa teadsid, et...
Tõukerattamatk Eestimaa Ruhris võitis konkursil Ida-Viru Uus Seiklus tiitli PARIM PIIRKONNA SEIKLUSLUGU 2019

Tõukerattamatk Eestimaa Ruhris Kohtla-Järve ajalooliste töölisasunduste vahel tutvustab selle põneva tööstuslinna mitut palet. Matkale on oodatud …

Loe edasi

Kas Sa teadsid, et...
Ida-Virumaal rajati Eesti esimene sookaitseala?

Tükike Muraka looduskaitsealast võeti kaitse alla juba 1938. aastal, kui loodi Ratva raba reservaat kaljukotkaste kaitseks. Aastatega on kaitstavat ala …

Loe edasi

Kas Sa teadsid, et...
Soovid veel Alutaguse kohta teada saada?

Külasta meie blogi.

Uuri edasi Alutaguse kohta

1/6